sobota 1. února 2014

Ohlédnutí - leden 2014

Tak... Rozhodla jsem se donutit se něco dělat touhle zvláštní formou - budu zde vypisovat ohlédnutí za každým měsícem, v němž zhodnotím výsledky své dosavadní činnosti. Možná to nikoho zajímat nebude, ale mě to snad aspoň trochu pomůže.. Takže co se vlastně v lednu událo?
Vzhledem ke zkouškovému jsem měla volný čas značně omezen, ale i tak jsem pár věcí zvládla. Trochu jsem popracovala na nové karetce, už má přes metr, ale vzhledem k činnosti, na kterou se teď zaměřuji, ji asi dokončím až tak za dva měsíce.
Hlavní činností v půlce ledna začalo být utváření kroužkové košile. "Kroužkování" mi nikdy nešlo, ale když jsem ho konečně pochopila, strašně mě chytlo a začalo bavit :) Dělám si sice košili jen z kroužků o průměru 10 mm, ale na okrasu na vystoupení to snad stačit bude a alespoň bude trochu méně vážit (přece jenom do bitvy s tím nepůjdu :-D). Zatím jsem tedy asi tak v 1/20, zas tak rychle to nejde, ale doufám, že tak tři měsíce by na to mohly stačit.
Navíc jsem si konečně pořídila plášť - sice ne vlastnoručně dělaný, ale o to alespoň hezčí. Takže už mi konečně na podzimních akcích nebude tolik zima.
No za tento měsíc to bude asi vše, ale i tak si myslím, že byl celkem dobrý, když vezmu v potaz zkouškové období.
(Nějaké fotky zas až po dokončení dalšího projektu.)

Žádné komentáře:

Okomentovat