úterý 12. února 2013

Karetky #3

Abych dostála svým slibům, zveřejňuji první fotografii pásu pleteného na karetkách (hranaté dřevěné destičky s otvory, kdyby vám nebylo jasné, o co jde).
Upozorňuji, že, ačkoliv bych si přála opak, jsem stále ještě začátečníkem (vzor tedy není 100% podle mých představ), ach kéž by člověk měl více času.
Dopletená byla ve čtvrtek, tedy 7.2. Použita byla vlna neznámého původu (tedy ze second-hand obchodu s materiálem pro pletení/šití). Dosti mne štve ta zelená nit objevující se uprostřed těch "oček", ale snad to tak mělo být, už totiž nevím, kde jsem k tomu vzoru přišla.
Příště už snad karetka ze 100% vlny, které mám doma sice několik klubíček, ale dost špatně se z ní plete (má moc tlustou nit), proto asi jen jednoduchý vzor.



3 komentáře:

  1. Pěkná práce, tohle chci už dlouho vyzkoušet, ale nevím kde sehnat ty destičky... Ty je máš odkud - nešly by vyrobit ?
    Zdraví Wera

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nejjednodušší je asi vyřezat si je z tvrdšího kartonu - vyřežeš čtverce o hraně asi 6 cm (velikost záleží celkem na tobě, ale s 6-7cm se mi pracuje asi nejlíp), do rohů uděláš díry a případně ještě rohy zakulatíš, aby se ti pak nezasekávaly nitě až budeš plést a to je celé. :) Zkoušela jsem i kožené, ale ty byly moc tlusté a aktuálně pletu na dřevěných, všechny dělané doma. Stačí trocha trpělivosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, dík moc za info, o něco se pokusím :)

      Vymazat